24/3/11

Les vacances de Nadal.

Aquestes festes he estat a Cala d'Or amb la meva família: El meu pare Mark, La meva mare Lindsey i La meva germana Emma, també ens hi van visitar la meva tia i amb el meu oncle. Quina llàstima el meu padrí i la meva padrina no estaven aquí a Mallorca.

Jo vaig anar a la Marina de Cala d'Or on varen sopar a un restaurant. El menjar va ser molt bo. Menjaren pasta, uns espaguetis molt saborosos i unes begudes molt bones.

El dia de Cap d'Any nosaltres varem anar a casa de la meva tia per sopar tots plegats. La tia va cuinar pollastre al forn i dolços típics anglesos. Ens ho varen passar molt bé. A les dotze amb l'Any Nou van tirar coets.

El dia que arriba el Pare Noel els oncles van venir a ca nostra per sopar i obrir els regals. A jo em va dur una pistola amb bales de goma que no fan mal i un joc per la X-box360. Després nosaltres varem anar a la meva casa. El Pare Noel ens havia deixat molts de regal. Quina sorpresa més agradable!

A jo m'agradaria que tornassin les vacances de Nadal.

James 4tA