24/3/11

Els Reis Mags

Això era i no era quan el gall cantava i la gallina dormia que els tres Reis Màgics estaven tots plegats conversant i treballant. El Rei Baltasar va demanar:

-Què feim aquí preparant i preparant regals? Ens podríem prendre un dia lliure i així podrien fer el que volguéssim.

I diu en Melcior:

-A jo me sembla . Tendrem un dia de descans.

I va respondre en Gaspar:

-A jo no hem sembla bé, jo m'estim més quedar-me aquí i seguir treballant. Si és necessari jo tot sol amb els patges . Hem d'anar preparant-ho tot. Vosaltres anau, anau.

I li contestà en Baltasar i en Melcior:

-Venga, venga, agafa un dia lliure!

I en Gaspar va dir:

-D'acord, d'acord però demà farem el treball amb els patges. I va contestar en Baltasar:

-D'acord, d'acord demà farem feina.

Tots tres es varen demanar uns als altres:

-Però i a on anam?

I va dir en Baltasar:

-Anirem a l'illa de Mallorca a la platja de Palma.

I així ho varen fer.

Ningú els hi va veure perquè amb els seus poders màgics eś varen fer invisibles. Així va ser com es van anar tot un dia a descansar a la platja.En Gaspar feia castells d'arena,en Melcior es banyava a la platja , i en Baltasar prenia el sol.

Sobre les deu de la nit varen tornar a ca seva.

Així va ser com els Reis Mags van tenir un dia de tranquil·litat i relax i varem agafar forces per poder-hi continuar tot preparant els regals de milers. Què dic? de milions de nins.

Irene,4a