31/3/11

Les meves vacances de Nadal.

En aquestes vacances de Nadal, m'ho he passat molt !

El primer dia sense escola va ser el vint-i-quatre. A la nit van anar amb la meva família de festa fins a un bar discoteca anomenat FonKy Monky 24. Allà eren tots la meva família i els meus amics i amigues com na Jessica, Sheila, Cristina ... Varen tenir un problema amb un home que ens amenaçava i ho varen dir als pares, varem canviar-nos de lloc i varen seguir xerrant, ballant i passant-nos-ho molt bé.

L'endemà varen torrar fora de casa i varen menjar costelles, hamburgueses i moltes coses riques. A la nit varen posar la música alta i tothom hi ballava. Teniem moltes cançons. A jo m'agraden les d'en Daddy Yankee, Pitbull, Don Omar... M'ho he passat molt .

El dia 1 va ser el aniversari de la meva cosina. Van anar a celebrar-ho a casa seva. Va fer una festa divertida i alegre.

El meu aniversari va ser el dia 2 però era diumenge i estava tot tancat. Així que el vaig celebrar el dia 4 de gener. A les 19:30 varen començar a venir els convidats. El meu oncle me va regalar una tortuga d'aigua; el seu cunyat petit me va dur un antifaç, una colònia i un pintallavis. Na Mari me va comprar una jaqueta de na Hanna Montana; na Sheila me va regalar una camisa també de na Hanna. Vaig rebre molts de regals.

Vaig anar a Palma de compres i amb els doblers que m'havien regalat per l'aniversari me vaig comprar una càmera de fotos. Valia 119 €. És molt cara però és de les bones. N'hi havia de més cares però no me bastaven els doblers. És blanca amb un estoig. Estic molt contenta de tenir-la.

El dia 31 varen menjar els 12 raïms. Quasi me vaig ofegar però després de tossir un poc no em va passar res. En acabar el sopar ens varen tornar anar de festa cap a la discoteca. Varen fer molt tard, ja quasi no m'aguantava dreta. Crec que eren les cinc o les sis de la matinada. Ens ho varen passar molt bé.

Com veis les meves vacances han estat ben bé i ben divertides.

Rosa, 4t A