24/3/11

Les vacances de Nadal.

Aquestes vacances m' ho he passat molt bé perquè he estat amb la meva família. Hem viatjat tots plegats. El dia 15 de desembre varem sortir a les 16:45 cap a Granada, i hi vaig arribar a les 17:00h. L'avió era molt gran i no vaig tenir gens de por.
Varen visitar tota la família i hi va estar molt contenta. Nosaltres també. Tothom ens volia convidar a dinar o a sopar. No els podien atendre a tots.
El dia del Reis d' Orient vaig pujar a la carrossa del Rei Baltasar i vaig llançar molts de caramels i moltes pilotes.
El dia 9 de Gener vaig celebrar la comunió. Va ser un dia molt especial i emocionant. La majoria del amics i de la família em van regalar doblers. Els meus oncles me varen regala una càmera de fotos.
El Pare Noel me va dur un joc per la Wii de na Barbi i el saló de bellesa per a mascotes. El Reis Mags me varen deixar una corda per a botar, un marc, uns gualquitalquis.
El dia 11 de gener. Vaig tornar a la meva localitat, Cala d'Or. Aquest any he duit sort. he pogut fer la comunió, viatjar i visitar la família. Ara me toca treballar un poc a la meva escola. No passa res, estic molt contenta.


Nuria, 4t A