10/3/09

Visita al centre d' interpretació de Cabrera.

Els nins de Cala d'Or, varen anar d'excursió, però jo no vaig anar perquè estava malalt, una companya m'ha explicat tot el que hi havia. Vos contaré el que ella m'ha dit.

El Centre d' interpretació de Cabrera esta situat a la Colònia de Sant Jordi, al municipi de ses Salines. A l'entrada van veure un esquelet de balena que diuen que era impressionant. Allà hi havia moltes peixeres. Les van anar veient poc a poc, hi havia un guia que anava explicant diferents coses sobre els peixos de Cabrera. A la primera peixera varen veure un pop, una estrella de mar molt grossa, anemones, besucs...

Hi havia una peixera que podies tocar, un toca-toca. També varen veure donzelles i uns peixos pals que pareixen com una fulla. A una altra hi havia tomàtigues de mar, que es podien tocar i s´ aferraven als dits, vivien allà eriçons de mar i els podies agafar, punxaven un poc però feien mal. A continuació varen veure els habitants d'una altra peixera: morenes i pedaços que es camuflaven a l'arena.

M'hagués agradat molt anar-hi!

Ivan Garcia Ibanco, 4rt A