10/3/09

Visita al centre d'interpretació de Cabrera.


El dia 5 de febrer els alumnes de 2n cicle vàrem anar al centre d'interpretació de Cabrera.

Ara vos contaré una part de la visita. Concretament la pel·lícula en 3D. A l'entrada vàrem veure un esquelet d'una balena, desprès vàrem entrar per una espècie de cova que hi havia moltes peixeres i televisions.

A la recepció del Centre vàrem trobar una persona que es deia Jesús i era molt simpàtic. Ell va ser el nostre guia. Ens explicava coses sobre les peixeres que anàvem passant. Ens va dir que els taurons de la Mediterrània no eren tan perillosos com la resta de taurons. Per veure la pel·lícula de 3D, en Jesús ens va donar unes ulleres especials per mirar com es mouen els peixos.

Seguidament, vàrem veure un esbart de peixos molts petits, desprès va sortir d'una cova una morena que em va fer molta por. Va venir un peix que tenia una antena i feia llum, va passar pel meu rostre, i no em va agradar gens la cara que feia. Després va passar un tauró i tots van cridar, el tauró se'n va anar i van venir dos dofins, jo el volia tocar però era transparent.

Finalment va passar una foca que tenia els ulls vermells i en Jesús ens va dir que aquella foca que acabava de passar, es deia vell marí i que abans vivia a la costa de les Illes Balears però que a causa de la pesca abusiva i de la destrucció de les zones on hi vivia pels humans, l' havien extingida. Què pena!

En acabar la pel·lícula, vam anar a veure les peixeres.

Em va agradar molt i esper anar una altra vegada amb la meva família.

Yali Chen, 4rt A