10/3/09

Visita al centre d' interpretació de Cabrera.

La meva classe i jo, ahir 5 de febrer varen anar a la Colònia de Sant Jordi, al centre d'interpretació de Cabrera.
Jo vos contaré el que vaig veure a les peixeres. Hi havia desset peixeres i les que més em van agradar, van ser aquelles on hi havien els taurons petits perquè impressionaven! I feien por ! Però pareixien simpàtics.
Després varen veure la peixeres amb els pàmpols. Que són peixos amb retxes blanques i negres i acompanyen als taurons. També vam veure una peixera amb plàncton i els peixos pals que se'l mengen.
Sobretot me va agradat tocar els eriçons, ho havies de fer suaument per no punxar-te i una espècie de plantes aferrades a les roques, unes eren vermelles i es diuen tomàtigues de mar, altres eren les anèmones.
M'agradaria tornar visitar el centre d'interpretació de Cabrera amb la família. Segur que els encantarà!
Iván Ramos Correro, 4rt A